anjavandenberggambia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Door mijn geweldige ervaringen vorig jaar in Cambodja, heb ik de smaak te pakken gekregen van het vrijwilligerswerk.

Over 2 weken vertrek ik naar Gambia, met een organisatie, Travel2Learn.

Travel2learn is opgericht door Marlies Verdonk, een enthousiaste vrouw met het hart op de goede plaats! Zij komt al 15 jaar in Gambia en ondersteunt met haar stichting Learn2Learn en Travel2learn vele goede doelen in Gambia.

De kwaliteit van de Wifi blijkt niet altijd even goed te zijn in Gambia maar wie weet lukt het mij toch weer om een blog bij te houden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Ik hoop dat jullie weer met mij mee reizen!
liefs,

Anja



Reacties

Reacties

aly boersma

Veel plezier Anja, ik ga je volgen.
Groet,

Nico Rave

Hoi Anja, blij verrast met je bericht. Wens je veel plezier en verheug me om je te volgen.
groeten Nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!