anjavandenberggambia.reismee.nl

Laatste dag

Liggend in de hangmat onder de Mangoboom schrijf ik mijn laatste verhaal van Gambia.

Na t ontbijt koop ik de 11 broden die ik nog ga uitdelen. Ik wandel het dorp in en geef de broden aan kinderen, een beetje verbaasd maar super blij worden ze in ontvangst genomen.

Bij het terugwandelen besef ik mij dat het zo bijzonder is wat ik in de afgelopen weken heb meegemaakt. Een land en zijn bevolking op deze manier leren kennen is mooi en uniek. Ik zal in Nederland nog vaak terug denken aan deze bijzondere ervaring en wie weet kom ik ooit nog eens terug.......insAllah......

Bye bye Tanji, bye bye lieve Marlies & Fleur, bye bye Petra en andere mede reizigers en bye bye THE GAMBIA

De landrover die ons richting de airport zou brengen startte niet dus met een aangeduwde landrover gaan we 15 minuten later dan gepland op weg.....

Reacties

Reacties

Heleen

Fijnstampen je weer thuis komt! X

Ingeborg

Tja, dat is een dubbel gevoel denk ik. Dat van die Landrover komt mij trouwens erg bekend voor.
:)
Goede reis.
xxx

Henny

Denk dat je nog eens terug gaat zo te lezen, veel gedaan en gezien.
Goede reis naar huis bereid je voor op de hagel en sneeuw hier.

Aïsha

Fijne terugreis mam en be safe!
Hou van je xxx

Marja

Ik ga zo met je mee. Fijne thuiskomst.

Brenda Hilliger

Fijne terug reis..

Toos

goede reis terug

Tiny Beelen tiny.beelen@ snelnet.net

Lieve Anja.Al je verhalen gelezen. Prachtig! Fijn je ontmoet te hebben.wat hebben jullie nog leuke dingen gedaan. Naar de Marabuh en koken !! Waar ik ook benieuwd naar ben of je jurk nog goed gekomen is. Kon je gisteravond nog pronken met die prachtige stof. En graag zie ik een foto van jou en Petra met jullie Afrikaanse outfit. Hadden jullie ook een goede terug reis? We horen of zien elkaar vast nog.
Lieve groeten Tiny

Lenie

Wel wat laat maar je verhalen gelezen en fijn dat je weer thuis bent

Nico

Ook van mij een late reactie Anja, maar bedankt voor alle verhalen, ik heb ze met plezier gelezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!